Convocatòria
Seguiment del procés de selecció
-
Us fem arribar l'acta amb el resultat final de la convocatòria. En base a les puntuacions obtingudes ocuparà la plaça el Sr. Albert Miralles Comellas.
-
Us fem arribar l'acta de resultat de l'entrevista de competències genèriques i la suma dels mèrits aportats i la convocatòria a l'entrevista final que es durà a terme el 25 de maig de 2023. La publicació del resultat d'aquesta prova es publicarà el 29 de maig de 2023.
-
Us fem arribar l'acta de resultats de la prova de coneixements i la convocatòria a la prova de competències genèriques que es durà a terme el 16 de maig de 2023. La publicació del resultat d'aquesta prova es publicarà el 22 de maig de 2023.
-
Us fem arribar la llista definitiva de persones admeses i excloses en aquesta convocatòria i la convocatòria a la prova de coneixements que es durà a terme el 3 de maig de 2023. La publicació del resultat d'aquesta prova es publicarà el 10 de maig de 2023.
-
Us fem arribar la llista provisional de persones admeses i excloses en aquesta convocatòria. La publicació de la llista definitiva de persones admeses i excloses es publicarà el 27 d'abril de 2023. Us informem que la prova de nivell d'idiomes es durà a terme el 26 d'abril de 2023.
-
Us informem que s'ha tancat el procés de recepció de candidatures per a aquesta oferta. La llista provisional de persones admeses es publicarà el 12 d'abril de 2023.
El Port de Barcelona
El Port de Barcelona ha contribuït al desenvolupament del seu entorn al llarg dels seus 150 anys d'història.
Som una organització responsable, on només val aconseguir resultats si ho fem de manera honesta i respectuosa, treballant amb la màxima transparència i sent fidels als principis que al llarg dels anys ens han consolidat com un dels ports més innovadors.
Això comporta una gran responsabilitat. Primer amb totes les persones que formem l'Autoritat Portuària de Barcelona, amb totes les empreses del port i, en general, amb tota la ciutadania com a organisme públic que som.
Aquests comportaments són els que representa la nostra marca interna Naveguem Junts, amb la qual volem mantenir, potenciar i transmetre allò que ens caracteritza com a organització.
Des de l'Autoritat Portuària de Barcelona, ens prenem molt seriosament tot allò relacionat amb la salut de les persones i fem grans esforços per potenciar-la i millorar-la contínuament. Estem certificats com a empresa saludable per l'Institut Nacional de Seguretat i Salut en el Treball (INSST), un reconeixement a les nostres bones pràctiques en promoció de la salut i al treball realitzat per promoure la salut i el benestar dels nostres treballadors/es.
Missió del lloc de treball
Informar i tramitar sobre els serveis portuaris prestats a clients i usuaris i usuàries del Port, tant físicament com electrònicament i amb l’objectiu d’oferir un atenció personalitzada que permeti brindar una millor experiència a l’usuari del Port com també fer un acompanyament que faciliti la transició cap a l’administració electrònica.
Busquem persones que valorin els reptes i vulguin continuar aprenent sigui quina sigui la seva especialitat
Què oferim
- Contracte indefinit
Contractació indefinida per a la persona candidata que resulti seleccionada en el sistema de concurs-oposició.
- Horari laboral
Subjecte a torns per quadrant laboral i segons necessitat del servei de l’Oficina d’Accés Unificat -SAU (horaris possibles 7.30h-15.ooh, 8.30h-17.00h o 10.30h-19.00h) i amb la flexibilitat establerta a l’empresa.
- Salari
El nivell retributiu màxim associat a aquesta plaça serà el GBN 223 amb un salari de 32.743,70€ bruts anuals, més objectius avaluables segons consecució (Productivitat B: 1.596,99€ bruts al 100% de consecució) i beneficis socials xecs gourmet 9€/dia treballat, assegurança mèdica, etc. No obstant, caldrà assolir totes les competències requerides per poder consolidar aquest salari. En el cas de no assolir-les en un període màxim de 6 mesos, s'assignarà el nivell salarial corresponent segons les competències que es tinguin transcorregut aquest període.
- Beneficis socials
Diposem d'un servei mèdic propi i mútua concertada amb un ampli ventall d'especialitats i tractaments subvencionats, així com unes instal·lacions lúdico-esportives per a la pràctica d'esport. Proporcionem xecs menjador i targeta de transport públic o aparcament al lloc de treball. També gaudim d'excel·lents opcions de flexibilitat horària per garantir la concil·liació de la vida laboral i personal, entre d'altres avantatges.
Requisits mínims
-
Cicle formatiu de grau superior de la família professional d’Administració i gestió i/o CFGS de la família de Comerç i màrqueting i/o titulació universitària oficial de diplomatura, llicenciatura, grau i/o enginyeria tècnica o superior.
-
Experiència professional acumulada, per un període igual o superior a 2 anys realitzant funcions d’informador-tramitador/a en oficines d’atenció al públic i/o realitzant les funcions descrites a l’annex 1 de les bases de la convocatòria.
-
Nivell C de català i domini de la llengua espanyola.
-
Nivell B1 d'anglès.
Fases del procés de selecció
El procés de selecció consta de les següents proves:
-
Prova de coneixements pràctics.
-
Prova psicotècnica per avaluar les competències genèriques.
-
Valoració de mèrits.
-
Entrevista final.
Aquest contingut és un resum de les bases de la convocatòria que només té valor informatiu. Les bases constitueixen el document oficial on es desenvolupen tots els aspectes de la convocatòria. El termini per inscriure't en el procés de selecció finalitza el 3 d'abril de 2023, a les 12:00 hores.