Informació d'interès

Coordinador/a administratiu serveis mèdics i promoció de la salut

Data de modificació: 07/05/2021

Convocatòria

Seguiment del procés de selecció

  • Us fem arribar l'acta amb el resultat final de la convocatòria. En base a les puntuacions obtingudes ocuparà la plaça la Sra. Ana Isabel Merino Criado.

  • Us fem arribar l'acta del resultat de la prova per avaluar les competències genèriques, la suma dels mèrits aportats i la convocatòria a l'entrevista final, que es durà a terme el 5 maig de 2021.

  • Us fem arribar l'acta del resultat de la prova de coneixements teòrics i pràctics i la convocatòria a l'entrevista per avaluar les competències genèriques. La publicació del resultat d'aquesta prova i la suma dels mèrits aportats es realitzarà el 29 d'abril de 2021.

  • Us fem arribar la llista definitiva de persones admeses i excloses i la convocatòria a la prova de coneixements teòrics i pràctics que es durà a terme 14 d'abril de 2021. La publicació del resultat d'aquesta prova es publicarà el 19 d'abril de 2021.

  • Us fem arribar la llista provisional de persones admeses i excloses en aquesta convocatòria. La publicació de la llista definitiva de persones admeses i excloses es publicarà el 9 d'abril de 2021. Us informem que la prova de coneixements teòrics es realitzarà el 14 d'abril de 2021.

  • Us fem arribar les bases de la convocatòria de Coordinadora/a Administratiu/va de Serveis Mèdics i Promoció de la Salut. El termini de presentació de sol·licituds finalitzarà el 26 de març de 2021, a les 12:00 hores. La llista provisional de persones admeses i la citació a la primera prova es publicarà el dia 29 de març de 2021.

El Port de Barcelona

El Port de Barcelona ha contribuït al desenvolupament del seu entorn al llarg dels seus 150 anys d'història. 

Som una organització responsable, on només val aconseguir resultats si ho fem de manera honesta i respectuosa, treballant amb la màxima transparència i sent fidels als principis que al llarg dels anys ens han consolidat com un dels ports més innovadors.

Això comporta una gran responsabilitat. Primer amb totes les persones que formem l'Autoritat Portuària de Barcelona, amb totes les empreses del port i, en general, amb tota la ciutadania com a organisme públic que som.

Aquests comportaments són els que representa la nostra marca interna Naveguem Junts, amb la qual volem mantenir, potenciar i transmetre allò que ens caracteritza com a organització. 

Missió del lloc de treball

Coordinació i gestió administrativa del Servei Mèdic de Salut i Promoció de la Salut, assumint les funcions de caràcter no assistencial, d'acord amb les directrius del cap de departament i dels responsables sanitaris-DUE, amb l'objectiu d'arribar a la màxima eficàcia i eficiència administrativa que permeti donar la millor qualitat del servei d'atenció a les persones.

busquem persones que valorin els reptes i vulguin continuar aprenent sigui quina sigui la seva especialitat

Què oferim

  • Contracte indefinit

    Contractació indefinida per a la persona candidata que obtingui la major puntuació, pel sistema de concurs-oposició. La resta de persones aspirants considerades APTES com a resultat d'aquesta convocatòria, constituiran una borsa de treball per aquesta ocupació o altres similars.

  • Horari laboral

    Jornada partida amb horari de 8.30 a 17.00 hores, tenint la possibilitat de realitzar els divendres jornada intensiva de 7.30 a 15.00 hores, amb la flexibilitat establerta a l'empresa i segons les necessitats del servei.

  • Salari

    29.190,34€ bruts anuals més els plusos corresponents segons conveni, objectius avaluables (Productivitat B) segons consecució i beneficis socials. No obstant, caldrà assolir totes les competències requerides per poder consolidar aquest salari. En el cas de no assolir-les en un període màxim de 6 mesos, s'assignarà el nivell salarial corresponent segons les competències que es tinguin transcorregut aquest període.

  • Beneficis socials

    Diposem d'un servei mèdic propi i mútua concertada amb un ampli ventall d'especialitats i tractaments subvencionats, així com unes instal·lacions lúdico-esportives per a la pràctica d'esport. Proporcionem xecs menjador i targeta de transport públic o aparcament al lloc de treball. També gaudim d'excel·lents opcions de flexibilitat horària per garantir la concil·liació de la vida laboral i personal, entre d'altres avantatges.

Requisits mínims

  • Titulació oficial de Cicle Formatiu en Grau Superior en Documentació Sanitària i/o Grau Superior de la família professional d'Administració i Gestió, Diplomatura, Grau, Enginyeria Técnica i/o superior. 

  • Nivell C de català i domini de la llengua espanyola.

  • Tenir experiència professional acumulada, per un període igual o superior a 2 anys en coordinació i gestió administrativa .

Fases del procés de selecció

El procés de selecció consta de les següents proves:

  • Prova de coneixements teòrics

  • Prova de coneixements pràctics

  • Prova psicotècnica per avaluar les competències genèriques

  • Valoració de mèrits

  • Entrevista final

 

Aquest contingut és un resum de les bases de la convocatòria que només té valor informatiu. Les bases constitueixen el document oficial on es desenvolupen tots els aspectes de la convocatòria.

 

 

AVÍS DE COOKIES

Fem servir galetes (de les informàtiques) per millorar la teva experiència al web. A l'apartat legal tens tota la informació.

Acceptar Mes Informació