Informació d'interès

Tècnic/a administratiu/va de gabinet tècnic

Data de publicació: 13/06/2022

Convocatòria

Seguiment del procés de selecció

  • Us fem arribar l'acta de resultats de la prova de coneixements i la convocatòria a la prova de competències genèriques que es durà a terme el 28 de setembre de 2022. La publicació del resultat d'aquesta prova es publicarà el 6 d'octubre de 2022.

  • Us fem arribar la llista definitiva de persones admeses i excloses en aquesta convocatòria i la convocatòria a la prova de coneixements que es durà a terme el 14 de setembre de 2022. La publicació del resultat d'aquesta prova es publicarà el 22 de setembre de 2022.

  • Us fem arribar la llista provisional de persones admeses i excloses en aquesta convocatòria. La publicació de la llista definitiva de persones admeses i excloses es publicarà el 29 de juliol de 2022.

  • Us informem que s'ha tancat el procés de recepció de candidatures per a aquesta oferta. La llista provisional de persones admeses es publicarà el 14 de juliol de 2022.

El Port de Barcelona

El Port de Barcelona ha contribuït al desenvolupament del seu entorn al llarg dels seus 150 anys d'història. 

Som una organització responsable, on només val aconseguir resultats si ho fem de manera honesta i respectuosa, treballant amb la màxima transparència i sent fidels als principis que al llarg dels anys ens han consolidat com un dels ports més innovadors.

Això comporta una gran responsabilitat. Primer amb totes les persones que formem l'Autoritat Portuària de Barcelona, amb totes les empreses del port i, en general, amb tota la ciutadania com a organisme públic que som.

Aquests comportaments són els que representa la nostra marca interna Naveguem Junts, amb la qual volem mantenir, potenciar i transmetre allò que ens caracteritza com a organització. 

Des de l'Autoritat Portuària de Barcelona, ens prenem molt seriosament tot allò relacionat amb la salut de les persones i fem grans esforços per potenciar-la i millorar-la contínuament. Estem certificats com a empresa saludable per l'Institut Nacional de Seguretat i Salut en el Treball (INSST), un reconeixement a les nostres bones pràctiques en promoció de la salut i al treball realitzat per promoure la salut i el benestar dels nostres treballadors/es.

Missió del lloc de treball

Realitzar tasques administratives i de gestió de la documentació del departament, principalment les relacionades amb tot el procés de contractació pública, d'acord amb les directrius del cap de Gabinet Tècnic i la normativa que li és d'aplicació, amb la finalitat de donar suport al treball del departament.

Busquem persones que valorin els reptes i vulguin continuar aprenent sigui quina sigui la seva especialitat

Què oferim

  • Contracte indefinit

    Contractació indefinida, per a la persona candidata que obtingui la major puntuació, pel sistema de concurs-oposició. La resta de persones aspirants considerades APTES com a resultat d'aquesta convocatòria, constituiran una borsa de treball per aquesta ocupació o altres similars

  • Horari laboral

    De dilluns a dijous de 08:30 a 17:00 i divendres jornada intensiva de 7:30 a 15:00, amb la flexibilitat establerta a l'APB i segons les necessitats del servei.

  • Salari

    El nivell retributiu màxim associat a aquesta plaça serà el GBN 223 amb un salari de 29.861,72€ bruts anuals, objectius avaluables (Productivitat B) segons consecució i beneficis socials.  No obstant, caldrà assolir totes les competències requerides per poder consolidar aquest salari. En el cas de no assolir-les en un període màxim de 6 mesos, s'assignarà el nivell salarial corresponent segons les competències que es tinguin transcorregut aquest període.

  • Beneficis socials

    Diposem d'un servei mèdic propi i mútua concertada amb un ampli ventall d'especialitats i tractaments subvencionats, així com unes instal·lacions lúdico-esportives per a la pràctica d'esport. Proporcionem xecs menjador i targeta de transport públic o aparcament al lloc de treball. També gaudim d'excel·lents opcions de flexibilitat horària per garantir la concil·liació de la vida laboral i personal, entre d'altres avantatges.

Requisits mínims

  • Titulació oficial de CFGS de la família professional d'Administració i Gestió i/o diplomatura, Enginyeria Tècnica, Grau, Enginyeria o Llicenciatura.   

  • Nivell C de català i domini de la llengua espanyola.

  • Experiència professional acumulada, per un període igual o superior a 2 anys realitzant les funcions descrites en l'annex 1.

Fases del procés de selecció

El procés de selecció consta de les següents proves:

  • Prova de coneixements.

  • Prova psicotècnica per avaluar les competències genèriques.

  • Valoració de mèrits.

  • Entrevista final.

Aquest contingut és un resum de les bases de la convocatòria que només té valor informatiu. Les bases constitueixen el document oficial on es desenvolupen tots els aspectes de la convocatòria. El termini per inscriure't en el procés de selecció finalitza el  12 de juliol de 2022, a les 12:00 hores.

POLÍTICA DE COOKIES DEL PORTAL DE SELECCIÓ

S'utilitzen galetes no exceptuades, galetes pròpies i de tercers per a finalitats analítiques en base a un perfil elaborat a partir dels teus hàbits de navegació (per exemple, pàgines visitades). Pots acceptar totes les cookies prement el botó "Acceptar cookies", configurar-les amb el botó "Configuració de cookies", o rebutjar-les totes (excepte les tècniques necessàries) clicant el botó "Rebutjar cookies". Pots consultar la nostra política de cookies aquí.

Acceptar cookies Configuració de cookies Rebutjar cookies