Informació d'interès

Tècnic/a de contractació

Darrera actualització: 22/05/2020

Convocatòria

Aquest procés de selecció s'ha reactivat. Pots consultar la secció "seguiment del procés" per veure la seva evolució.

Seguiment del procés de selecció

  • Us fem arribar la llista definitiva de persones admeses i excloses en aquesta convocatòria.

  • Us informem que s'ha reactivat el procés de selecció.

  • Acta extraordinària on es comunica que es reprèn aquest procés de selecció i que es convoca les persones que van ser considerades definitivament aptes el passat 13 de març de 2020 a realitzar la prova de coneixements pràctics el proper 02 de juny de 2020 a les 11:00 hores.

Descripció de la convocatòria

El Port de Barcelona ha contribuït al desenvolupament del seu entorn al llarg dels seus 150 anys d'història. 

Som una organització responsable, on només val aconseguir resultats si ho fem de manera honesta i respectuosa, treballant amb la màxima transparència i sent fidels als principis que al llarg dels anys ens han consolidat com un dels ports més innovadors.

Això comporta una gran responsabilitat. Primer amb totes les persones que formem l'Autoritat Portuària de Barcelona, amb totes les empreses del port i, en general, amb tota la ciutadania com a organisme públic que som.

Aquests comportaments són els que representa la nostra marca interna Naveguem Junts, amb la qual volem mantenir, potenciar i transmetre allò que ens caracteritza com a organització. 

Missió del lloc de treball

Col·laborar en la coordinació i realització de les funcions relatives a la tramitació d'expedients de contractació de l'activitat de l'APB.

estaràs involucrada/t en els nostres projectes des del primer dia i podràs escriure el teu propi camí a l'organització

Què oferim

  • Contracte de treball temporal

    El contracte finalitzarà en el moment en què la persona substituïda sol·liciti la incorporació, ja que té dret a reserva de lloc de treball.  

  • Horari laboral

    37,5 hores setmanals, de dilluns a dijous en jornada partida de 8.30h a 17h i els divendres de 7.30h a 15h. amb la flexibilitat establerta per l'empresa i segons necessitats del servei.

  • Salari

    31.420,44€ bruts anuals, amb la deducció del 5% per aplicació del Reial Decret-Llei 8/2010, de 20 de maig, més objectius i beneficis socials.

Requisits mínims

  • Titulació oficial de CFGS de la branca  ADMINISTRACIÓ I I GESTIÓ, Diplomatura, Enginyeria tècnica, Grau o superior.

  • Nivell B de català i domini de la llengua espanyola.

  • A més, la persona candidata ha de tenir experiència professional acumulada, per un període igual o superior a 2 anys, com a tècnic/a en gestió de tramitació d'expedients de contractació.

Procés de selecció

El procés de selecció constarà de les següents proves:

  • Prova de coneixements pràctics 

    Aquesta prova serà obligatòria i eliminatòria. Consistirà en 20 preguntes de tipo test sobre coneixements generals d'administració i contractació pública. I dos suposats casos pràctics relacionats amb les funcions del lloc de treball a cobrir.

  • Prova psicotècnica per avaluar les competències genèriques

    Aquesta prova serà obligatòria i eliminatòria. Es valoraran les competències genèriques determinades en el perfil (comunicar, gestionar, liderar, negociar, planificar i treball en equip).

  • Valoració de mèrits 

     

  • Entrevista final 

    Aquesta prova serà obligatòria i eliminatòria. Es realitzarà una entrevista amb el subdirector general de Serveis Jurídics i Contractació on s'avaluaran altres habilitats específiques pròpies del lloc de treball, així com les actituds de les persones aspirants.

AVÍS DE COOKIES

Fem servir galetes (de les informàtiques) per millorar la teva experiència al web. A l'apartat legal tens tota la informació.

Acceptar Mes Informació