Informació d'interès
Data de publicació: 23/02/2022

Convocatòria

Seguiment del procés de selecció

  • Us fem arribar l'acta amb el resultat final de la convocatòria. En base a les puntuacions obtingudes ocuparà la plaça C. Jenny Silva Rodríguez.

  • Us fem arribar l'acta de resultat de l'entrevista de competències genèriques i la suma dels mèrits aportats i la convocatòria a l'entrevista final que es durà a terme el 24 de maig de 2022. La publicació del resultat d'aquesta prova es publicarà el 26 de maig de 2022.

  • Us fem arribar l'acta de resultats de la prova de coneixements i la convocatòria a la prova de competències genèriques que es durà a terme el 9 de maig de 2022. La publicació del resultat d'aquesta prova es publicarà el 19 de maig de 2022.

  • Us fem arribar la llista definitiva de persones admeses i excloses en aquesta convocatòria i la convocatòria a proves de coneixements que es durà a terme el 27 d'abril de 2022. La publicació del resultat d'aquesta prova es publicarà el 4 de maig de 2022.

  • Us fem arribar la llista provisional de persones admeses i excloses en aquesta convocatòria. La llista definitiva es publicarà el 21 d'abril de 2022. Us informem que la prova de nivell d'idiomes es durà a terme el 20 d'abril de 2022.

  • Us informem que s'ha tancat el procés de recepció de candidatures per a aquesta oferta. La llista provisional de persones admeses es publicarà el 25 de març de 2022.

El Port de Barcelona

El Port de Barcelona ha contribuït al desenvolupament del seu entorn al llarg dels seus 150 anys d'història. 

Som una organització responsable, on només val aconseguir resultats si ho fem de manera honesta i respectuosa, treballant amb la màxima transparència i sent fidels als principis que al llarg dels anys ens han consolidat com un dels ports més innovadors.

Això comporta una gran responsabilitat. Primer amb totes les persones que formem l'Autoritat Portuària de Barcelona, amb totes les empreses del port i, en general, amb tota la ciutadania com a organisme públic que som.

Aquests comportaments són els que representa la nostra marca interna Naveguem Junts, amb la qual volem mantenir, potenciar i transmetre allò que ens caracteritza com a organització. 

Des de l'Autoritat Portuària de Barcelona, ens prenem molt seriosament tot allò relacionat amb la salut de les persones i fem grans esforços per potenciar-la i millorar-la contínuament. Estem certificats com a empresa saludable per l'Institut Nacional de Seguretat i Salut en el Treball (INSST), un reconeixement a les nostres bones pràctiques en promoció de la salut i al treball realitzat per promoure la salut i el benestar dels nostres treballadors/es.

Missió del lloc de treball

Gestionar els pagaments a proveïdors i creditors i realitzar les tasques administratives requerides pel bon funcionament del departament de Tresoreria, d'acord amb les directrius del/de la Cap de Tresoreria i la normativa d'aplicació i amb l'objectiu de garantir el control financer de l'entitat i els compliments de pagaments.

El Port de Barcelona ha tancat l'any 2021 amb una xifra de negoci de 151 milions d'euros, que suposa un increment del 9% respecte l'any 2020

Què oferim

  • Contracte temporal

    Contractació temporal d'interinitat de llarga durada, per a la persona candidata que obtingui la major puntuació, pel sistema de concurs-oposició. La resta de persones aspirants considerades APTES com a resultat d'aquesta convocatòria, constituiran una borsa de treball per aquesta ocupació o altres similars

  • Horari laboral

    De dilluns a dijous de 08:30 a 17:00 i divendres de 7:30 a 15:00, amb la flexibilitat establerta a l'APB.

  • Salari

    El nivell retributiu màxim associat a aquesta plaça serà el GBN 223 amb un salari de 29.861€ bruts anuals, més objectius avaluables (Productivitat B) segons consecució i beneficis socials. No obstant, caldrà assolir totes les competències requerides per poder consolidar aquest salari. En el cas de no assolir-les en un període màxim de 6 mesos, s'assignarà el nivell salarial corresponent segons les competències que es tinguin transcorregut aquest període.

  • Beneficis socials

    Diposem d'un servei mèdic propi i mútua concertada amb un ampli ventall d'especialitats i tractaments subvencionats, així com unes instal·lacions lúdico-esportives per a la pràctica d'esport. Proporcionem xecs menjador i targeta de transport públic o aparcament al lloc de treball. També gaudim d'excel·lents opcions de flexibilitat horària per garantir la conciliació de la vida laboral i personal, entre d'altres avantatges.

Requisits mínims

  • Titulació de Cicle Formatiu de Grau Superior de la família professional d'Administració i Gestió, diplomatura, grau, enginyeria i/o llicenciatura.   

  • Nivell B de català i domini de la llengua espanyola.

  • Experiència professional acumulada, per un període igual o superior a 2 anys, realitzant tasques tècniques-administratives relacionades amb la gestió de tresoreria.

Fases del procés de selecció

El procés de selecció consta de les següents proves:

  • Prova de coneixements teòrics i pràctics.

  • Prova psicotècnica per avaluar les competències genèriques.

  • Valoració de mèrits.

  • Entrevista final.

Aquest contingut és un resum de les bases de la convocatòria que només té valor informatiu. Les bases constitueixen el document oficial on es desenvolupen tots els aspectes de la convocatòria. El termini per inscriure't en el procés de selecció finalitza el 23 de març de 2022, a les 12:00 hores.

POLÍTICA DE COOKIES DEL PORTAL DE SELECCIÓ

S'utilitzen galetes no exceptuades, galetes pròpies i de tercers per a finalitats analítiques en base a un perfil elaborat a partir dels teus hàbits de navegació (per exemple, pàgines visitades). Pots acceptar totes les cookies prement el botó "Acceptar cookies", configurar-les amb el botó "Configuració de cookies", o rebutjar-les totes (excepte les tècniques necessàries) clicant el botó "Rebutjar cookies". Pots consultar la nostra política de cookies aquí.

Acceptar cookies Configuració de cookies Rebutjar cookies