Convocatòria
Seguiment del procés de selecció
-
Us fem arribar la llista provisional de persones admeses i excloses en aquesta convocatòria. La publicació de la llista definitiva de persones admeses i excloses es publicarà el 26 de març de 2025. Us informem que la prova de nivell d'idiomes es durà a terme el 25 de març de 2025.
-
Us informem que s'ha tancat el procés de recepció de candidatures per a aquesta oferta. La llista provisional de persones admeses es publicarà el 11 de març de 2025.
El Port de Barcelona
El Port de Barcelona ha contribuït al desenvolupament del seu entorn al llarg dels seus 150 anys d'història.
Som una organització responsable, on només val aconseguir resultats si ho fem de manera honesta i respectuosa, treballant amb la màxima transparència i sent fidels als principis que al llarg dels anys ens han consolidat com un dels ports més innovadors.
Això comporta una gran responsabilitat. Primer amb totes les persones que formem l'Autoritat Portuària de Barcelona, amb totes les empreses del port i, en general, amb tota la ciutadania com a organisme públic que som.
Aquests comportaments són els que representa la nostra marca interna Naveguem Junts, amb la qual volem mantenir, potenciar i transmetre allò que ens caracteritza com a organització.
Des de l'Autoritat Portuària de Barcelona, ens prenem molt seriosament tot allò relacionat amb la salut de les persones i fem grans esforços per potenciar-la i millorar-la contínuament. Estem certificats com a empresa saludable per l'Institut Nacional de Seguretat i Salut en el Treball (INSST), un reconeixement a les nostres bones pràctiques en promoció de la salut i al treball realitzat per promoure la salut i el benestar dels nostres treballadors/es.
Així mateix, totes les nostres convocatòries i processos de selecció tenen en compte el principi d'igualtat entre homes i dones i estableixen que en el cas d'empat entre persones aspirants, el primer factor de desempat per seleccionar la persona que ocuparà la plaça serà el gènere menys representat a la categoria professional a cobrir.
Missió del lloc de treball
Dur a terme totes les tasques tècniques, d'anàlisi i verificació necessàries per garantir que les liquidacions s'ajustin a la normativa vigent i als procediments interns del Port de Barcelona, realitzar l'anàlisi i adaptació de la normativa fiscal aplicable a l'APB així com donar suport a la gestió comptable.
La missió del Port és generar prosperitat a la nostra comunitat, incrementant la competitivitat dels nostres clients mitjançant la provisió eficient i sostenible de serveis logístics i de transport
Què oferim
- Contracte indefinit
Contractació indefinida per a la persona candidata que obtingui la major puntuació, pel sistema de concurs-oposició. La resta de persones aspirants considerades APTES com a resultat d'aquesta convocatòria, constituiran una borsa de treball per aquesta ocupació o altres similars.
- Horari laboral
Jornada partida de dilluns a dijous de 8:30 a 17:00 hores i divendres jornada intensiva de 7:30 a 15:00 hores, amb flexibilitat establerta a l'APB i amb disponibilitat absoluta a les necessitats del servei.
- Salari
El nivell retributiu màxim associat a aquesta plaça serà el GBN 213 amb un salari brut total anual aproximat de 50.307,08€, segons es detalla a les bases. No obstant, caldrà assolir totes les competències requerides per poder consolidar aquest salari. En el cas de no assolir-les en un període màxim de 6 mesos, s'assignarà el nivell salarial corresponent segons les competències que es tinguin transcorregut aquest període.
- Beneficis socials
Disposem d'un servei mèdic propi i mútua concertada amb un ampli ventall d'especialitats i tractaments subvencionats, així com unes instal·lacions lúdico-esportives per a la pràctica d'esport. Proporcionem xecs menjador i targeta de transport públic o aparcament al lloc de treball. També gaudim d'excel·lents opcions de flexibilitat horària per garantir la conciliació de la vida laboral i personal, entre d'altres avantatges.
Requisits mínims
-
Titulació universitària oficial de grau, diplomatura o llicenciatura en Economia, ADE, Comptabilitat i Finances o similars.
-
Experiència professional acumulada, per un període igual o superior a 2 anys, realitzant la gestió tributària, presentant liquidacions d'impostos davant l'Agència Tributària (IVA, IRPF i Impostos de Societats) i realitzant tasques de control de gestió comptable descrites a l’annex 1 per a grans empreses amb una xifra de negoci mínima d’uns 150 milions d’euros.
-
Nivell B2 de català
-
Domini de la llengua espanyola.
-
Nivell B1 d'anglès.
Fases del procés de selecció
El procés de selecció consta de les següents proves:
-
Prova de coneixements teòrics i pràctics.
-
Prova psicotècnica per avaluar les competències genèriques.
-
Valoració de mèrits.
-
Entrevista final.
Aquest contingut és un resum de les bases de la convocatòria que només té valor informatiu. Les bases constitueixen el document oficial on es desenvolupen tots els aspectes de la convocatòria. El termini per inscriure't en el procés de selecció finalitza el 6 de març de 2025, a les 12:00 hores.