Informació d'interès

Resp-gestio-tresoreria-titol

Responsable de gestió de tresoreria

Ruta de navegació

Resp-gestio-tresoreria-text

Data de publicació: 27/05/2025

Convocatòria

El Port de Barcelona

El Port de Barcelona ha contribuït al desenvolupament del seu entorn al llarg dels seus 150 anys d'història. 

Som una organització responsable, on només val aconseguir resultats si ho fem de manera honesta i respectuosa, treballant amb la màxima transparència i sent fidels als principis que al llarg dels anys ens han consolidat com un dels ports més innovadors.

Això comporta una gran responsabilitat. Primer amb totes les persones que formem l'Autoritat Portuària de Barcelona, amb totes les empreses del port i, en general, amb tota la ciutadania com a organisme públic que som.

Aquests comportaments són els que representa la nostra marca interna Naveguem Junts, amb la qual volem mantenir, potenciar i transmetre allò que ens caracteritza com a organització. 

Des de l'Autoritat Portuària de Barcelona, ens prenem molt seriosament tot allò relacionat amb la salut de les persones i fem grans esforços per potenciar-la i millorar-la contínuament. Estem certificats com a empresa saludable per l'Institut Nacional de Seguretat i Salut en el Treball (INSST), un reconeixement a les nostres bones pràctiques en promoció de la salut i al treball realitzat per promoure la salut i el benestar dels nostres treballadors/es.

Així mateix, totes les nostres convocatòries i processos de selecció tenen en compte el principi d'igualtat entre homes i dones i estableixen que en el cas d'empat entre persones aspirants, el primer factor de desempat per seleccionar la persona que ocuparà la plaça serà el gènere menys representat a la categoria professional a cobrir.

Missió del lloc de treball

Controlar i executar diàriament la posició de tresoreria del Port de Barcelona (control de fons, cobraments i pagaments, moviments de comptes bancàries i de caixa, gestions amb entitats bancàries, etc.), informant de les desviacions que tinguin lloc. Així com col·laborar en l'elaboració i seguiment del pressupost de tresoreria, i la gestió dels ajornaments i fraccionaments de deute de clients, garantint en tot moment la continuïtat i l'eficiència dels processos de tresoreria.

La missió del Port és generar prosperitat a la nostra comunitat, incrementant la competitivitat dels nostres clients mitjançant la provisió eficient i sostenible de serveis logístics i de transport

Què oferim

  • Contracte indefinit

    Contractació indefinida per a la persona candidata que obtingui la major puntuació, pel sistema de concurs-oposició. La resta de persones aspirants considerades APTES com a resultat d'aquesta convocatòria, constituiran una borsa de treball per aquesta ocupació o altres similars.

  • Horari laboral

    Jornada partida de dilluns a dijous de 8:30 a 17:00 hores i divendres jornada intensiva de 7:30 a 15:00 hores, amb flexibilitat establerta a l'APB i amb disponibilitat absoluta a les necessitats del servei.

  • Salari

    El nivell retributiu màxim associat a aquesta plaça serà el GBN 216 amb un salari brut total anual aproximat de 44.159,43€, segons es detalla a les bases. No obstant, caldrà assolir totes les competències requerides per poder consolidar aquest salari. En el cas de no assolir-les en un període màxim de 6 mesos, s'assignarà el nivell salarial corresponent segons les competències que es tinguin transcorregut aquest període.

  • Beneficis socials

    Disposem d'un servei mèdic propi i mútua concertada amb un ampli ventall d'especialitats i tractaments subvencionats, així com unes instal·lacions lúdico-esportives per a la pràctica d'esport. Proporcionem xecs menjador i targeta de transport públic o aparcament subvencionat al lloc de treball. També gaudim d'excel·lents opcions de flexibilitat horària per garantir la conciliació de la vida laboral i personal, entre d'altres avantatges.

Requisits mínims

  • Titulació universitària oficial de grau, diplomatura o llicenciatura en Economia, ADE, Comptabilitat i Finances o relacionat amb la família professional de l'administració i gestió econòmica-financera.

  • Experiència professional acumulada, per un període igual o superior a 2 anys, realitzant tasques de responsable en un departament de tresoreria o en entitats financeres realitzant les tasques descrites a l’annex 1 de les bases de la convocatòria. 

  • Nivell B2 de català

  • Domini de la llengua espanyola.

Fases del procés de selecció

El procés de selecció consta de les següents proves:

  • Prova de coneixements teòrics i pràctics.

  • Prova psicotècnica per avaluar les competències genèriques.

  • Valoració de mèrits.

  • Entrevista final.
     

Aquest contingut és un resum de les bases de la convocatòria que només té valor informatiu. Les bases constitueixen el document oficial on es desenvolupen tots els aspectes de la convocatòria. El termini per inscriure't en el procés de selecció finalitza el  26 de juny de 2025, a les 11:00 hores.

Inscriu-t'hi

POLÍTICA DE COOKIES DEL PORTAL DE SELECCIÓ

S'utilitzen galetes no exceptuades, galetes pròpies i de tercers per a finalitats analítiques en base a un perfil elaborat a partir dels teus hàbits de navegació (per exemple, pàgines visitades). Pots acceptar totes les cookies prement el botó "Acceptar cookies", configurar-les amb el botó "Configuració de cookies", o rebutjar-les totes (excepte les tècniques necessàries) clicant el botó "Rebutjar cookies". Pots consultar la nostra política de cookies aquí.

Acceptar cookies Configuració de cookies Rebutjar cookies