Convocatòria
El Port de Barcelona
El Port de Barcelona ha contribuït al desenvolupament del seu entorn al llarg dels seus 150 anys d'història.
Som una organització responsable, on només val aconseguir resultats si ho fem de manera honesta i respectuosa, treballant amb la màxima transparència i sent fidels als principis que al llarg dels anys ens han consolidat com un dels ports més innovadors.
Això comporta una gran responsabilitat. Primer amb totes les persones que formem l'Autoritat Portuària de Barcelona, amb totes les empreses del port i, en general, amb tota la ciutadania com a organisme públic que som.
Aquests comportaments són els que representa la nostra marca interna Naveguem Junts, amb la qual volem mantenir, potenciar i transmetre allò que ens caracteritza com a organització.
Des de l'Autoritat Portuària de Barcelona, ens prenem molt seriosament tot allò relacionat amb la salut de les persones i fem grans esforços per potenciar-la i millorar-la contínuament. Estem certificats com a empresa saludable per l'Institut Nacional de Seguretat i Salut en el Treball (INSST), un reconeixement a les nostres bones pràctiques en promoció de la salut i al treball realitzat per promoure la salut i el benestar dels nostres treballadors/es.
Missió del lloc de treball
Definir la política i l’estratègia de la comunicació interna a l’APB, garantint la correcta transmissió dels missatges mitjançant l’ús dels canals efectius. Definir, dissenyar i elaborar el Pla de comunicació interna. Establir el pla de formació interna, detectant les necessitats formatives de la organització i fent el seguiment de l’impacte de les mateixes.
busquem una persona que vulgui contribuir a fiançar un model de gestió de persones basat en la confiança, el compromís i l'exigència
Què oferim
- Contracte indefinit
Contractació indefinida, per a la persona candidata que resulti seleccionada en el sistema de concurs oposició.
- Horari laboral
Jornada partida a temps complet de 37,5 hores setmanals, de dilluns a divendres.
- Salari
La retribució màxima associada a la vacant serà aproximadament de 60.000€ bruts anuals inclosos els objectius avaluables (amb un màxim de 7.021€ bruts). Per poder assolir els objectius, és necessari estar d'alta a l'APB un mínim de 6 mesos.
- Beneficis socials
Diposem d'un servei mèdic propi i mútua concertada amb un ampli ventall d'especialitats i tractaments subvencionats, així com unes instal·lacions lúdico-esportives per a la pràctica d'esport. Proporcionem targeta menjador i targeta de transport públic o aparcament al lloc de treball. També gaudim d'excel·lents opcions de flexibilitat horària per garantir la concil·liació de la vida laboral i personal, entre d'altres avantatges.
Requisits mínims
-
Titulació universitària oficial de diplomatura, grau o llicenciatura en Comunicació, Màrqueting i Comunicació Empresarial, Màrqueting, Periodisme, Psicologia i Pedagogia.
-
Experiència mínima de 4 anys realitzant funcions com a responsable de Comunicació Interna i 3 anys realitzant funcions relacionades amb la formació en empreses de 300 treballadors/es o més.
-
Nivell C de català i domini de la llengua espanyola.
-
Nivell B1 d'anglès
-
Estar en possessió del carnet de conduir B, en vigor, sense la limitació que comporta el codi 78 per la conducció exclusiva de vehicles automàtics.
Fases del procés de selecció
El procés de selecció consta de les següents proves:
-
Entrevista tècnica.
-
Valoració de mèrits.
-
Entrevista competencial.
-
Entrevista final.
Aquest contingut és un resum de les bases de la convocatòria que només té valor informatiu. Les bases constitueixen el document oficial on es desenvolupen tots els aspectes de la convocatòria. El termini per inscriure't en el procés de selecció finalitza el 6 de febrer de 2025, a les 14:00 hores.