Convocatòria
El Port de Barcelona
El Port de Barcelona ha contribuït al desenvolupament del seu entorn al llarg dels seus 150 anys d'història.
Som una organització responsable, on només val aconseguir resultats si ho fem de manera honesta i respectuosa, treballant amb la màxima transparència i sent fidels als principis que al llarg dels anys ens han consolidat com un dels ports més innovadors.
Això comporta una gran responsabilitat. Primer amb totes les persones que formem l'Autoritat Portuària de Barcelona, amb totes les empreses del port i, en general, amb tota la ciutadania com a organisme públic que som.
Aquests comportaments són els que representa la nostra marca interna Naveguem Junts, amb la qual volem mantenir, potenciar i transmetre allò que ens caracteritza com a organització.
Des de l'Autoritat Portuària de Barcelona, ens prenem molt seriosament tot allò relacionat amb la salut de les persones i fem grans esforços per potenciar-la i millorar-la contínuament. Estem certificats com a empresa saludable per l'Institut Nacional de Seguretat i Salut en el Treball (INSST), un reconeixement a les nostres bones pràctiques en promoció de la salut i al treball realitzat per promoure la salut i el benestar dels nostres treballadors/es.
Així mateix, totes les nostres convocatòries i processos de selecció tenen en compte el principi d'igualtat entre homes i dones i estableixen que en el cas d'empat entre persones aspirants, el primer factor de desempat per seleccionar la persona que ocuparà la plaça serà el gènere menys representat a la categoria professional a cobrir.
Missió del lloc de treball
Realitzar les tasques derivades de l’activitat comptable de proveïdors d’acord amb les directrius del/ de la Cap de la Unitat de Tributs i Gestió de Proveïdors i la normativa que li és d’aplicació, amb l’objectiu de vetllar pel compliment estricte de la normativa i els calendaris comptables i tributaris establerts.
Si creus, com nosaltres, que només val aconseguir resultats si és de manera responsable, honesta, amb transparència i sent fidel als teus principis, som la teva organització.
Què oferim
- Contracte temporal
Contractació temporal d'interinitat igual al temps que la persona substituïda estigui alliberada sindicalment. El contracte d’interinitat s’extingirà quan aquest alliberament sindical finalitzi o en el moment en què la persona sol·liciti la incorporació ja que té dret a reserva de lloc de treball. Tindrà la possibilitat de contracte indefinit, en el cas que es concedeixi oferta pública indefinida suficient i l’APB l’assigni, en el seu cas, a aquest lloc de treball.
- Horari laboral
Jornada partida de dilluns a dijous de 08:30h a 17:00h i divendres jornada intensiva de 7:30h a 15:00h, amb la flexibilitat establerta a l'APB segons les necessitats del servei.
- Salari
El nivell retributiu màxim associat a aquesta plaça serà el GBN 222 amb un salari brut total anual aproximat de 40.514,00 bruts anuals, segons es detalla a les bases. No obstant, caldrà assolir totes les competències requerides per poder consolidar aquest salari. En el cas de no assolir-les en un període màxim de 6 mesos, s'assignarà el nivell salarial corresponent segons les competències que es tinguin transcorregut aquest període.
- Beneficis socials
Diposem d'un servei mèdic propi i mútua concertada amb un ampli ventall d'especialitats i tractaments subvencionats, així com unes instal·lacions lúdico-esportives per a la pràctica d'esport. Proporcionem xecs menjador i targeta de transport públic o aparcament al lloc de treball. També gaudim d'excel·lents opcions de flexibilitat horària per garantir la concil·liació de la vida laboral i personal, entre d'altres avantatges.
Requisits mínims
-
Titulació oficial de diplomatura, grau o llicenciatura en Comptabilitat i Finances, Ciències Empresarials, Economia, Administració i Direcció d'Empreses (ADE) o similars sempre que tinguin un pla formatiu que cobreixi àrees com la fiscalitat avançada, el dret tributari i la gestió comptable complexa.
-
Experiència professional acumulada, per un període igual o superior a 2 anys realitzant la gestió administrativa comptable-fiscal realitzant les funcions descrites a l'annex 1 de les bases de la convocatòria.
-
Nivell B2 de català i domini de la llengua espanyola.
Fases del procés de selecció
El procés de selecció consta de les següents proves:
-
Prova de coneixements teòrics i pràctics.
-
Prova psicotècnica per avaluar les competències genèriques.
-
Valoració de mèrits.
-
Entrevista final.
Aquest contingut és un resum de les bases de la convocatòria que només té valor informatiu. Les bases constitueixen el document oficial on es desenvolupen tots els aspectes de la convocatòria. El termini per inscriure't en el procés de selecció finalitza el 22 de gener de 2025, a les 12:00 hores.