Convocatòria
Seguiment del procés de selecció
-
Us fem arribar la llista definitiva de persones admeses i excloses en aquesta convocatòria i la convocatòria a la prova de coneixements que es durà a terme el 19 de novembre de 2024. La publicació del resultat d'aquesta prova es publicarà el 28 de novembre de 2024.
-
Us fem arribar la llista provisional de persones admeses i excloses en aquesta convocatòria. La publicació de la llista definitiva de persones admeses i excloses es publicarà el 14 de novembre de 2024. Us informem que la prova de nivell d'idiomes es durà a terme l'11 de novembre de 2024.
-
Us informem que s'ha tancat el procés de recepció de candidatures per a aquesta oferta. La llista provisional de persones admeses es publicarà el 29 d'octubre de 2024.
El Port de Barcelona
El Port de Barcelona ha contribuït al desenvolupament del seu entorn al llarg dels seus 150 anys d'història.
Som una organització responsable, on només val aconseguir resultats si ho fem de manera honesta i respectuosa, treballant amb la màxima transparència i sent fidels als principis que al llarg dels anys ens han consolidat com un dels ports més innovadors.
Això comporta una gran responsabilitat. Primer amb totes les persones que formem l'Autoritat Portuària de Barcelona, amb totes les empreses del port i, en general, amb tota la ciutadania com a organisme públic que som.
Aquests comportaments són els que representa la nostra marca interna Naveguem Junts, amb la qual volem mantenir, potenciar i transmetre allò que ens caracteritza com a organització.
Des de l'Autoritat Portuària de Barcelona, ens prenem molt seriosament tot allò relacionat amb la salut de les persones i fem grans esforços per potenciar-la i millorar-la contínuament. Estem certificats com a empresa saludable per l'Institut Nacional de Seguretat i Salut en el Treball (INSST), un reconeixement a les nostres bones pràctiques en promoció de la salut i al treball realitzat per promoure la salut i el benestar dels nostres treballadors/es.
Així mateix, totes les nostres convocatòries i processos de selecció tenen en compte el principi d'igualtat entre homes i dones i estableixen que en el cas d'empat entre persones aspirants, el primer factor de desempat per seleccionar la persona que ocuparà la plaça serà el gènere menys representat a la categoria professional a cobrir.
Missió del lloc de treball
Donar suport administratiu a la Subdirecció General d’Econòmic Financer, principalment en processos administratius relacionats amb tràmits econòmics financers, comptables, de gestió del grup APB, etc., d’acord amb les directrius de la subdirecció i la normativa d’aplicació i amb la finalitat d’agilitzar i coordinar l’activitat de tota la subdirecció.
Si creus, com nosaltres, que només val aconseguir resultats si és de manera responsable, honesta, amb transparència i sent fidel als teus principis, som la teva organització.
Què oferim
- Contracte temporal
Contractació temporal d'interinitat igual al temps que la persona substituïda estigui alliberada sindicalment. El contracte d’interinitat s’extingirà quan aquest alliberament sindical finalitzi o en el moment en què la persona sol·liciti la incorporació ja que té dret a reserva de lloc de treball.
- Horari laboral
Jornada partida de dilluns a dijous de 8:30 a 17:00 hores i divendres jornada intensiva de 7:30 a 15:00 hores, amb flexibilitat establerta a l'APB.
- Salari
El nivell retributiu màxim associat a aquesta plaça serà el GBN 223 amb un salari brut total anual aproximat de 37.757,79€, segons es detalla a les bases. No obstant, caldrà assolir totes les competències requerides per poder consolidar aquest salari. En el cas de no assolir-les en un període màxim de 6 mesos, s'assignarà el nivell salarial corresponent segons les competències que es tinguin transcorregut aquest període.
- Beneficis socials
Disposem d'un servei mèdic propi i mútua concertada amb un ampli ventall d'especialitats i tractaments subvencionats, així com unes instal·lacions lúdico-esportives per a la pràctica d'esport. Proporcionem xecs menjador i targeta de transport públic o aparcament al lloc de treball. També gaudim d'excel·lents opcions de flexibilitat horària per garantir la conciliació de la vida laboral i personal, entre d'altres avantatges.
Requisits mínims
-
Titulació universitària oficial de CFGS d’Administració i Finances o titulació universitària oficial relacionada amb l’Administració i Finances (diplomatura, grau o llicenciatura).
-
Experiència professional acumulada, per un període igual o superior a 2 anys realitzant les funcions descrites en l’annex 1 de les bases de la convocatòria o realitzant tasques administratives financeres, ja sigui en departaments de l’àrea de Finances, en Assessories Comptables, Fiscals o Gestories.
-
Nivell C de català i domini de la llengua espanyola.
-
Nivell B1 d'anglès.
Fases del procés de selecció
El procés de selecció consta de les següents proves:
-
Prova de coneixements.
-
Prova psicotècnica per avaluar les competències genèriques.
-
Valoració de mèrits.
-
Entrevista final.
Aquest contingut és un resum de les bases de la convocatòria que només té valor informatiu. Les bases constitueixen el document oficial on es desenvolupen tots els aspectes de la convocatòria. El termini per inscriure't en el procés de selecció finalitza el 28 d'octubre de 2024, a les 12:00 hores.