Informació d'interès

Tec-servei-atencio-client-titol

Tècnic/a del Servei d'Atenció al Client

Ruta de navegació

Tec-servei-atencio-client-text

Data de publicació: 30/05/2024

Contracte formatiu per l'obtenció de la pràctica professional

El Port de Barcelona

El Port de Barcelona ha contribuït al desenvolupament del seu entorn al llarg dels seus 150 anys d'història. 

Som una organització responsable, on només val aconseguir resultats si ho fem de manera honesta i respectuosa, treballant amb la màxima transparència i sent fidels als principis que al llarg dels anys ens han consolidat com un dels ports més innovadors.

Això comporta una gran responsabilitat. Primer amb totes les persones que formem l'Autoritat Portuària de Barcelona, amb totes les empreses del port i, en general, amb tota la ciutadania com a organisme públic que som.

Aquests comportaments són els que representa la nostra marca interna Naveguem Junts, amb la qual volem mantenir, potenciar i transmetre allò que ens caracteritza com a organització. 

Des de l'Autoritat Portuària de Barcelona, ens prenem molt seriosament tot allò relacionat amb la salut de les persones i fem grans esforços per potenciar-la i millorar-la contínuament. Estem certificats com a empresa saludable per l'Institut Nacional de Seguretat i Salut en el Treball (INSST), un reconeixement a les nostres bones pràctiques en promoció de la salut i al treball realitzat per promoure la salut i el benestar dels nostres treballadors/es.

Així mateix, totes les nostres convocatòries i processos de selecció tenen en compte el principi d'igualtat entre homes i dones i estableixen que en el cas d'empat entre persones aspirants, el primer factor de desempat per seleccionar la persona que ocuparà la plaça serà el gènere menys representat a la categoria professional a cobrir.

Missió del lloc de treball

Donar suport a l’usuari final del Port a través de l’atenció de consultes o reclamacions i donar-li informació sobre l’operativa diària del Port.

L'èxit del port no depèn únicament de la seva capacitat per dinamitzar l'economia i crear ocupació, sinó també d'aspectes intangibles, com la confiança generada en la societat o la seva vinculació amb la prosperitat de la seva ciutadania

Què oferim

  • Contracte de treball en la modalitat formatiu

    Amb una durada d'un any.

  • Horari laboral

    37,5 hores setmanals distribuïdes de dilluns a dijous en jornada partida de 8.30h a 17h i els divendres jornada intensiva de 7.30h a 15h, amb la flexibilitat horària establerta a l'empresa i segons les necessitats del servei. 

  • Salari

    22.718,95€ bruts anuals més objectius segons consecució i benificis socials.

  • Beneficis socials

    Disposem d'un servei mèdic propi i mútua concertada amb un ampli ventall d'especialitats i tractaments subvencionats, així com unes instal·lacions lúdico-esportives per a la pràctica d'esport. Proporcionem xecs menjador i targeta de transport públic o aparcament al lloc de treball. També gaudim d'excel·lents opcions de flexibilitat horària per garantir la conciliació de la vida laboral i personal, entre d'altres avantatges.

Requisits mínims

  • Titulació oficial de CFGS de la família professional d'Administració i Gestió, Comerç i Màrqueting i/o Grau Universitari relacionat amb el Transport i Logística, obtingut en els darrers 3 anys (o 5 en el cas de persones amb discapacitat). 

  • Nivell C de català i domini de la llengua espanyola.

  • Nivell B1 d'anglès.

  • La persona candidata no pot haver realitzat més de 3 mesos de pràctiques extracurriculars o haver estat contractada laboralment en la mateixa activitat a l'Autoritat Portuària de Barcelona.

  • A més, la persona candidata no pot haver estat contractada amb la modalitat de contracte en pràctiques per aquesta titulació per cap empresa amb anterioritat.

Fases del procés de selecció

De les sol·licituds rebudes, es seleccionaran les cinc persones candidates que més s’adaptin al lloc de treball per realitzar l’entrevista personal per valorar els comportaments associats a la marca “Naveguem Junts”.

Posteriorment, es seleccionaran les tres persones amb millor valoració a l’entrevista personal per realitzar l’entrevista final amb la responsable del Servei d’atenció al client.

Aquest contingut és un resum de les bases de la convocatòria que només té valor informatiu. Les bases constitueixen el document oficial on es desenvolupen tots els aspectes de la convocatòria. El termini per inscriure't en el procés de selecció finalitza el 21 de juny de 2024, a les 12:00 hores.

Inscriu-t'hi

POLÍTICA DE COOKIES DEL PORTAL DE SELECCIÓ

S'utilitzen galetes no exceptuades, galetes pròpies i de tercers per a finalitats analítiques en base a un perfil elaborat a partir dels teus hàbits de navegació (per exemple, pàgines visitades). Pots acceptar totes les cookies prement el botó "Acceptar cookies", configurar-les amb el botó "Configuració de cookies", o rebutjar-les totes (excepte les tècniques necessàries) clicant el botó "Rebutjar cookies". Pots consultar la nostra política de cookies aquí.

Acceptar cookies Configuració de cookies Rebutjar cookies