Convocatòria
Seguiment del procés de selecció
-
Us fem arribar l'acta de resultats de la prova de coneixements i la convocatòria a la prova de competències genèriques que es durà a terme el 20 de setembre de 2024. La publicació del resultat d'aquesta prova es publicarà el 25 de setembre de 2024.
-
Us fem arribar la llista definitiva de persones admeses i excloses en aquesta convocatòria i la convocatòria a la prova de coneixements teòrics i pràctics que es durà a terme el 13 de setembre de 2024. La publicació del resultat d'aquesta prova es publicarà el 18 de setembre de 2024.
-
Us fem arribar la llista provisional de persones admeses i excloses en aquesta convocatòria i la citació a la prova de nivell d'anglès, que es realitzarà el 9 de setembre. El resultat d'aquesta prova així com la llista definitiva de persones admeses i excloses en el procés es publicarà el dia 10 de setembre de 2024.
El Port de Barcelona
El Port de Barcelona ha contribuït al desenvolupament del seu entorn al llarg dels seus 150 anys d'història.
Som una organització responsable, on només val aconseguir resultats si ho fem de manera honesta i respectuosa, treballant amb la màxima transparència i sent fidels als principis que al llarg dels anys ens han consolidat com un dels ports més innovadors.
Això comporta una gran responsabilitat. Primer amb totes les persones que formem l'Autoritat Portuària de Barcelona, amb totes les empreses del port i, en general, amb tota la ciutadania com a organisme públic que som.
Aquests comportaments són els que representa la nostra marca interna Naveguem Junts, amb la qual volem mantenir, potenciar i transmetre allò que ens caracteritza com a organització.
Des de l'Autoritat Portuària de Barcelona, ens prenem molt seriosament tot allò relacionat amb la salut de les persones i fem grans esforços per potenciar-la i millorar-la contínuament. Estem certificats com a empresa saludable per l'Institut Nacional de Seguretat i Salut en el Treball (INSST), un reconeixement a les nostres bones pràctiques en promoció de la salut i al treball realitzat per promoure la salut i el benestar dels nostres treballadors/es.
Així mateix, totes les nostres convocatòries i processos de selecció tenen en compte el principi d'igualtat entre homes i dones i estableixen que en el cas d'empat entre persones aspirants, el primer factor de desempat per seleccionar la persona que ocuparà la plaça serà el gènere menys representat a la categoria professional a cobrir.
Missió del lloc de treball
Desenvolupar la modelització d’Estats Financers /Plans de Negoci així com realitzar tots els anàlisis necessaris a fi de donar suport tècnic tant a la gestió del Grup APB com a les Operacions del departament de Finances Corporatives amb l’objectiu d’assegurar la qualitat i solidesa de la informació i donar suport a l'assoliment dels objectius estratègics de l'empresa.
busquem una persona que vulgui contribuir a fiançar un model de gestió de persones basat en la confiança, el compromís i l'exigència
Què oferim
- Contracte indefinit
Contractació indefinida per a la persona candidata que obtingui la major puntuació, pel sistema de concurs-oposició. La resta de persones aspirants considerades APTES com a resultat d'aquesta convocatòria, constituiran una borsa de treball per aquesta ocupació o altres similars.
- Horari laboral
Jornada partida de dilluns a dijous de 8.30 a 17.00 hores, i els divendres jornada intensiva de 7.30 a 15.00 hores, amb la flexibilitat establerta a l'APB i amb disponibilitat absoluta al servei.
- Salari
El nivell retributiu màxim associat a aquesta plaça serà el GBN 215 amb un salari brut total anual aproximat de 46.893,74€, segons es detalla a les bases. En el cas de no assolir-les en un període màxim de 6 mesos, s'assignarà el nivell salarial corresponent segons les competències que es tinguin transcorregut aquest període.
- Beneficis socials
Disposem d'un servei mèdic propi i mútua concertada amb un ampli ventall d'especialitats i tractaments subvencionats, així com unes instal·lacions lúdico-esportives per a la pràctica d'esport. Proporcionem xecs menjador i targeta de transport públic o aparcament al lloc de treball. També gaudim d'excel·lents opcions de flexibilitat horària per garantir la conciliació de la vida laboral i personal, entre d'altres avantatges.
Requisits mínims
-
Titulació universitària oficial de diplomatura, grau, llicenciatura o enginyeria.
-
Tenir experiència professional acumulada, per un període igual o superior a 1 any realitzant modelitzacions d’estats financers en Excel, en corporate finance / project finance, tasques de control de gestió, extracció de dades, anàlisis d’informació, reporting societari i planificació financera i/o realitzant les funcions descrites a l’annex 1 de les bases de la convocatòria.
-
Nivell C de català i domini de la llengua espanyola.
-
Nivell B1 d'anglès.
Fases del procés de selecció
El procés de selecció consta de les següents proves:
-
Prova de coneixements teòrics i pràctics.
-
Prova psicotècnica per avaluar les competències genèriques.
-
Valoració de mèrits.
-
Entrevista final.
Aquest contingut és un resum de les bases de la convocatòria que només té valor informatiu. Les bases constitueixen el document oficial on es desenvolupen tots els aspectes de la convocatòria. El termini per inscriure't en el procés de selecció finalitza el 30 de juliol de 2024, a les 12:00 hores.