Oferta de feina
El Port de Barcelona
El Port de Barcelona ha contribuït al desenvolupament del seu entorn al llarg dels seus 150 anys d'història.
Som una organització responsable, on només val aconseguir resultats si ho fem de manera honesta i respectuosa, treballant amb la màxima transparència i sent fidels als principis que al llarg dels anys ens han consolidat com un dels ports més innovadors.
Això comporta una gran responsabilitat. Primer amb totes les persones que formem l'Autoritat Portuària de Barcelona, amb totes les empreses del port i, en general, amb tota la ciutadania com a organisme públic que som.
Aquests comportaments són els que representa la nostra marca interna Naveguem Junts, amb la qual volem mantenir, potenciar i transmetre allò que ens caracteritza com a organització.
Des de l'Autoritat Portuària de Barcelona, ens prenem molt seriosament tot allò relacionat amb la salut de les persones i fem grans esforços per potenciar-la i millorar-la contínuament. Estem certificats com a empresa saludable per l'Institut Nacional de Seguretat i Salut en el Treball (INSST), un reconeixement a les nostres bones pràctiques en promoció de la salut i al treball realitzat per promoure la salut i el benestar dels nostres treballadors/es.
Així mateix, totes les nostres convocatòries i processos de selecció tenen en compte el principi d'igualtat entre homes i dones i estableixen que en el cas d'empat entre persones aspirants, el primer factor de desempat per seleccionar la persona que ocuparà la plaça serà el gènere menys representat a la categoria professional a cobrir.
Missió del lloc de treball
Col·laborar en la gestió i l’assessorament jurídic dels expedients de contractació i elaboració dels plecs de l’APB, d’acord amb les directrius de la Cap dels Serveis de Contractació.
Busquem persones que valorin els reptes i vulguin continuar aprenent sigui quina sigui la seva especialitat
Què oferim
- Contracte temporal
Contractació temporal amb una durada prevista de 10 mesos.
- Horari laboral
De dilluns a dijous en jornada partida de 8.30 a 17.00h i divendres de 7.30 a 15.00h, amb la flexibilitat horària establerta a l'APB.
- Salari
El sou serà de 37.103,28€ bruts anuals per 14 pagues, més beneficis socials.
- Beneficis socials
Disposem d'un servei mèdic propi i mútua concertada amb un ampli ventall d'especialitats i tractaments subvencionats, així com unes instal·lacions lúdico-esportives per a la pràctica d'esport. Proporcionem xecs menjador i targeta de transport públic o aparcament al lloc de treball. També gaudim d'excel·lents opcions de flexibilitat horària per garantir la conciliació de la vida laboral i personal, entre altres avantatges.
Requisits mínims
-
Titulació oficial universitària de grau o llicenciatura en Dret.
-
Experiència mínima de 6 mesos amb responsabilitat en gestió de tramitació d’expedients de contractació.
-
Català nivell C.
-
Domini avançat en Word i usuari en Excel.
Fases del procés de selecció
De les sol·licituds rebudes que s'ajustin més al perfil a cobrir, realitzaran un examen de tipus test de 10 preguntes i un cas pràctic per tal d'avaluar els coneixements tècnics i la manera de redactar dels candidats.
Aquest contingut és un resum de l'oferta de feina, només té valor informatiu. En el document de l'oferta podeu consultar tots els aspectes del procés de selecció. El termini per inscriure't en el procés de selecció finalitza el 27 de juny de 2025, a les 13:00 hores.