Informació d'interès

Tec-supervisio-serveis-urbans-ambientals

Tècnic/a de supervisió i control d'obres i serveis urbans ambientals

Ruta de navegació

Tec-supervisio-serveis-urbans-ambientals-text

Data publicació: 24/01/2024

Convocatòria

Seguiment del procés de selecció

  • Us fem arribar l'acta amb el resultat final de la convocatòria. En base a les puntuacions obtingudes ocuparà la plaça el Sr. Martí Mayor Vives.

  • Us fem arribar l'acta extraordinària d'esmena d'error detectat a la publicació de la suma de mèrits aportats, publicada el passat 11 d'abril de 2024.

  • Us fem arribar l'acta de resultat de l'entrevista de competències genèriques i la suma dels mèrits aportats i la convocatòria a l'entrevista final que es durà a terme el 14 d'abril de 2024. La publicació del resultat d'aquesta prova es publicarà el 19 d'abril de 2024.

  • Us fem arribar l'acta de resultats de la prova de coneixements pràctics i la convocatòria a la prova de competències genèriques que es durà a terme el 4 d'abril de 2024. La publicació del resultat d'aquesta prova es publicarà l'11 d'abril de 2024.

  • Us fem arribar la llista definitiva de persones admeses i excloses en aquesta convocatòria i la convocatòria a la prova de coneixements que es durà a terme el 18 de març de 2024. La publicació del resultat d'aquesta prova es publicarà el 22 de març de 2024.

  • Us fem arribar la llista provisional de persones admeses i excloses en aquesta convocatòria. La publicació de la llista definitiva de persones admeses i excloses es publicarà el 12 de març de 2024. Us informem que la prova de coneixements es durà a terme el 18 de març de 2024.

  • Us informem que s'ha tancat el procés de recepció de candidatures per a aquesta oferta. La llista provisional de persones admeses es publicarà el 23 de febrer de 2024.

El Port de Barcelona

El Port de Barcelona ha contribuït al desenvolupament del seu entorn al llarg dels seus 150 anys d'història. 

Som una organització responsable, on només val aconseguir resultats si ho fem de manera honesta i respectuosa, treballant amb la màxima transparència i sent fidels als principis que al llarg dels anys ens han consolidat com un dels ports més innovadors.

Això comporta una gran responsabilitat. Primer amb totes les persones que formem l'Autoritat Portuària de Barcelona, amb totes les empreses del port i, en general, amb tota la ciutadania com a organisme públic que som.

Aquests comportaments són els que representa la nostra marca interna Naveguem Junts, amb la qual volem mantenir, potenciar i transmetre allò que ens caracteritza com a organització. 

Des de l'Autoritat Portuària de Barcelona, ens prenem molt seriosament tot allò relacionat amb la salut de les persones i fem grans esforços per potenciar-la i millorar-la contínuament. Estem certificats com a empresa saludable per l'Institut Nacional de Seguretat i Salut en el Treball (INSST), un reconeixement a les nostres bones pràctiques en promoció de la salut i al treball realitzat per promoure la salut i el benestar dels nostres treballadors/es.

Així mateix, totes les nostres convocatòries i processos de selecció tenen en compte el principi d'igualtat entre homes i dones i estableixen que en el cas d'empat entre persones aspirants, el primer factor de desempat per seleccionar la persona que ocuparà la plaça serà el gènere menys representat a la categoria professional a cobrir.

Missió del lloc de treball

Realitzar la supervisió i control de la prestació de diferents serveis i/o de l’execució de treballs responsabilitat del departament de Conservació i Ajudes a la Navegació realitzades per empreses externes, principalment relaciones amb els serveis urbans ambientals (neteja viària, recollida de residus, neteja de les aigües, jardineria, etc.), d’acord amb les directrius del departament, els plecs contractuals i la normativa vigent.

L'èxit del port no depèn únicament de la seva capacitat per dinamitzar l'economia i crear ocupació, sinó també d'aspectes intangibles, com la confiança generada en la societat o la seva vinculació amb la prosperitat de la seva ciutadania

Què oferim

  • Contracte indefinit

    Contractació indefinida per a la persona candidata que obtingui la major puntuació, pel sistema de concurs-oposició. La resta de persones aspirants considerades APTES com a resultat d'aquesta convocatòria, constituiran una borsa de treball per aquesta ocupació o altres similars.

  • Horari laboral

    Jornada partida amb horari de 8.30 a 17.00 hores, tenint la possibilitat de realitzar els divendres jornada intensiva de 7.30 a 15.00 hores, amb la flexibilitat establerta a l'APB i segons les necessitats del servei. 

  • Salari

    El nivell retributiu màxim associat a aquesta plaça serà el GBN 222 amb un salari de 34.761,97€ bruts anuals, més els plusos corresponents segons conveni, objectius avaluables (Productivitat B: 1.692,64€ brutos al 100% de consecució) i beneficis socials: xecs menjador 9€/dia treballat, assegurança mèdica, etc. No obstant, caldrà assolir totes les competències requerides per poder consolidar aquest salari. En el cas de no assolir-les en un període màxim de 6 mesos, s'assignarà el nivell salarial corresponent segons les competències que es tinguin transcorregut aquest període.

  • Beneficis socials

    Disposem d'un servei mèdic propi i mútua concertada amb un ampli ventall d'especialitats i tractaments subvencionats, així com unes instal·lacions lúdico-esportives per a la pràctica d'esport. Proporcionem xecs menjador i targeta de transport públic o aparcament al lloc de treball. També gaudim d'excel·lents opcions de flexibilitat horària per garantir la conciliació de la vida laboral i personal, entre d'altres avantatges.

Requisits mínims

  • Estar en possessió de la titulació oficial de Cicle Formatiu de Grau Superior de Química i Salut Ambiental, titulació universitària oficial relacionada amb el lloc de treball a cobrir (Biologia Ambiental, Ciències ambientals, Química Ambiental, Enginyeria Ambiental o equivalents).

  • Tenir experiència professional acumulada, per un període igual o superior a 2 anys realitzant tasques de seguiment de contractes en administracions, ajuntaments o d’altres organismes de l’administració pública o com a responsable o part de l’equip de gestió de contractes en empreses privades que prestin aquest tipus de serveis:  serveis de neteja, recollida o tractament de residus, control de plagues, neteja de les aigües, jardineria, realitzant funcions relacionades amb les descrites a l’annex 1. 

  • Domini de la llengua espanyola i nivell B de català.

  • Permís de conduir B en vigor, amb dos anys d'antiguitat i sense la limitació que comporta el codi 78 per a la conducció exclusiva de vehicles automàtics. 

Fases del procés de selecció

El procés de selecció consta de les següents proves:

  • Prova de coneixements teòrics i pràctics.

  • Prova psicotècnica per avaluar les competències genèriques.

  • Valoració de mèrits.

  • Entrevista final.

Aquest contingut és un resum de les bases de la convocatòria que només té valor informatiu. Les bases constitueixen el document oficial on es desenvolupen tots els aspectes de la convocatòria. El termini per inscriure't en el procés de selecció finalitza el 21 de febrer de 2024, a les 12:00 hores.

POLÍTICA DE COOKIES DEL PORTAL DE SELECCIÓ

S'utilitzen galetes no exceptuades, galetes pròpies i de tercers per a finalitats analítiques en base a un perfil elaborat a partir dels teus hàbits de navegació (per exemple, pàgines visitades). Pots acceptar totes les cookies prement el botó "Acceptar cookies", configurar-les amb el botó "Configuració de cookies", o rebutjar-les totes (excepte les tècniques necessàries) clicant el botó "Rebutjar cookies". Pots consultar la nostra política de cookies aquí.

Acceptar cookies Configuració de cookies Rebutjar cookies