Informació d'interès

Tec-admin-juridic-titol

Tècnic/a administratiu/va jurídic/a

Ruta de navegació

Tec-administratiu-juridic-text

Data de publicació: 29/05/2023

Convocatòria

Seguiment del procés de selecció

  • Us fem arribar l’acta amb el resultat final d’aquesta convocatòria. En base a les puntuacions obtingudes ocuparà la plaça la Sra. Gisela Torres Gardell.

  • Us fem arribar l'acta extraordinària on s'informa que s’ha detectat un error en la puntuació dels mèrits en l’acta publicada el 12 de setembre de 2023. També s'informa que l'entrevista final es realitzarà el 20 de setembre de 2023 i el resultat d'aquesta prova es publicarà el 22 de setembre de 2023.

  • Us fem arribar l'acta de resultat de l'entrevista de competències genèriques i la suma dels mèrits aportats i la convocatòria a l'entrevista final que es durà a terme el 15 de setembre de 2023. La publicació del resultat d'aquesta prova es publicarà el 22 de setembre de 2023.

  • Us fem arribar l'acta de resultats de la prova de coneixements teòrics i pràctics i la convocatòria a la prova de competències genèriques. La publicació del resultat d'aquesta prova es publicarà el 12 de setembre de 2023.

  • Us fem arribar la llista definitiva de persones admeses i excloses en aquesta convocatòria i la convocatòria a la prova de coneixements que es durà a terme el 19 de juliol de 2023. La publicació del resultat d'aquesta prova es publicarà el 25 de juliol de 2023.

  • Us fem arribar l'acta extraordinària d'esmena d'error detectat en la publicació de la llista provisional de persones admeses i excloses d'aquesta convocatòria, publicada el passat 28 de juny. En concret, es tracta de la data de publicació de la llista definitiva que en l’acta s’indicava 13 de juliol. La data de la publicació de la llista definitiva serà el 14 de juliol de 2023.

  • Us fem arribar la llista provisional de persones admeses i excloses en aquesta convocatòria. La publicació de la llista definitiva de persones admeses i excloses es publicarà el 13 de juliol de 2023. Us informem que la prova de nivell d'idiomes es durà a terme el 12 de juliol de 2023.

  • Us informem que s'ha tancat el procés de recepció de candidatures per a aquesta oferta. La llista provisional de persones admeses es publicarà el 28 de juny de 2023.

El Port de Barcelona

El Port de Barcelona ha contribuït al desenvolupament del seu entorn al llarg dels seus 150 anys d'història. 

Som una organització responsable, on només val aconseguir resultats si ho fem de manera honesta i respectuosa, treballant amb la màxima transparència i sent fidels als principis que al llarg dels anys ens han consolidat com un dels ports més innovadors.

Això comporta una gran responsabilitat. Primer amb totes les persones que formem l'Autoritat Portuària de Barcelona, amb totes les empreses del port i, en general, amb tota la ciutadania com a organisme públic que som.

Aquests comportaments són els que representa la nostra marca interna Naveguem Junts, amb la qual volem mantenir, potenciar i transmetre allò que ens caracteritza com a organització. 

Des de l'Autoritat Portuària de Barcelona, ens prenem molt seriosament tot allò relacionat amb la salut de les persones i fem grans esforços per potenciar-la i millorar-la contínuament. Estem certificats com a empresa saludable per l'Institut Nacional de Seguretat i Salut en el Treball (INSST), un reconeixement a les nostres bones pràctiques en promoció de la salut i al treball realitzat per promoure la salut i el benestar dels nostres treballadors/es.

Així mateix, totes les nostres convocatòries i processos de selecció tenen en compte el principi d'igualtat entre homes i dones i estableixen que en el cas d'empat entre persones aspirants, el primer factor de desempat per seleccionar la persona que ocuparà la plaça serà el gènere menys representat a la categoria professional a cobrir.

Missió del lloc de treball

Donar suport administratiu al Serveis Jurídics del Port de Barcelona, tot seguint les directrius dels lletrats/des i el Subdirector/a General de Serveis Jurídics, executant les activitats relatives als tràmits jurídic-administratius relacionats amb l'activitat de Serveis Jurídics garantint el desenvolupament de les estratègies establertes en tal matèria i l'eficàcia i eficiència dels procediments associats.

busquem una persona que vulgui contribuir a fiançar un model de gestió de persones basat en la confiança, el compromís i l'exigència

Què oferim

  • Contracte indefinit

    Contractació indefinida, per a la persona candidata que obtingui la major puntuació, pel sistema de concurs-oposició. La resta de persones aspirants considerades APTES com a resultat d'aquesta convocatòria, constituiran una borsa de treball per aquesta ocupació o altres similars.

  • Horari laboral

    Jornada partida de dilluns a dijous de 08:30h a 17:00h i divendres jornada intensiva de 7:30 a 15:00, amb la flexibilitat establerta a l'APB i segons les necessitats del servei.

  • Salari

    El nivell retributiu màxim associat a aquesta plaça serà el GBN 223 amb un salari de 31.185,03€ bruts anuals, objectius avaluables (Productivitat B: 1.596,99€ bruts al 100% de consecució) i beneficis socials: xecs gourmet 9€/dia treballat, assegurança mèdica, formació, etc.  No obstant, caldrà assolir totes les competències requerides per poder consolidar aquest salari. En el cas de no assolir-les en un període màxim de 6 mesos, s'assignarà el nivell salarial corresponent segons les competències que es tinguin transcorregut aquest període.

  • Beneficis socials

    Diposem d'un servei mèdic propi i mútua concertada amb un ampli ventall d'especialitats i tractaments subvencionats, així com unes instal·lacions lúdico-esportives per a la pràctica d'esport. Proporcionem xecs menjador i targeta de transport públic o aparcament al lloc de treball. També gaudim d'excel·lents opcions de flexibilitat horària per garantir la concil·liació de la vida laboral i personal, entre d'altres avantatges.

Requisits mínims

  • Titulació oficial de CFGS de la família d'Administració i gestió i/o titulació universitària de diplomatura, grau, llicenciatura i/o enginyeria. 

  • Experiència professional acumulada, per un període igual o superior a 2 anys realitzant tasques d'auxiliar jurídic, secretariat jurídic o assistent jurídic.

  • Nivell B de català i domini de la llengua espanyola.

Fases del procés de selecció

El procés de selecció consta de les següents proves:

  • Prova de coneixements teòrics i pràctics.

  • Prova psicotècnica per avaluar les competències genèriques.

  • Valoració de mèrits.

  • Entrevista final.

Aquest contingut és un resum de les bases de la convocatòria que només té valor informatiu. Les bases constitueixen el document oficial on es desenvolupen tots els aspectes de la convocatòria. El termini per inscriure't en el procés de selecció finalitza el 27 de juny de 2023, a les 12:00 hores.

POLÍTICA DE COOKIES DEL PORTAL DE SELECCIÓ

S'utilitzen galetes no exceptuades, galetes pròpies i de tercers per a finalitats analítiques en base a un perfil elaborat a partir dels teus hàbits de navegació (per exemple, pàgines visitades). Pots acceptar totes les cookies prement el botó "Acceptar cookies", configurar-les amb el botó "Configuració de cookies", o rebutjar-les totes (excepte les tècniques necessàries) clicant el botó "Rebutjar cookies". Pots consultar la nostra política de cookies aquí.

Acceptar cookies Configuració de cookies Rebutjar cookies